Το «μακρύ ταξίδι» της SKY Express στους αιθέρες ξεκίνησε πριν από 16 χρόνια, όταν ο Γιάννης Γρύλος αποφάσιζε το 2005 να επεκτείνει τις επιχειρηματικές δραστηριότητες του και στον κλάδο των αερομεταφορών.

Το ρίσκο αποτελούσε ανέκαθεν χαρακτηριστικά του Pεθυμνιώτη επιχειρηματία και πιο πρόσφατα το απέδειξε με την κίνηση του να ενισχύσει τον στόλο της αεροπορικής εταιρείας του, σε μια από τις  χειρότερες φάσεις της πανδημίας, το φθινόπωρο, με 6 νέα αεροσκάφη A320neo Airbus.

Με χιλιάδες αεροπλάνα σε όλο τον πλανήτη καθηλωμένα στο έδαφος και τους μεγαλύτερους «παικτών» της αγοράς σε παγκόσμιο επίπεδο να νιώθουν την απειλή της πλήρους κατάρρευσης, εξηγούσε ότι «είδε την κρίση ως ευκαιρία για να πετάξει ψηλότερα η SKY Express», για να συνεχίσει μια ανοδική πορεία ετών και να στείλει ένα μήνυμα αισιοδοξίας και εμπιστοσύνης στις προοπτικές της ελληνικής οικονομίας και του ελληνικού τουρισμού.

Η έναρξη των απευθείας πτήσεων της SKY Express προς έναν ακόμα διεθνή προορισμό το περασμένο Σάββατο στις 5 του μήνα, από την Αθήνα προς το Παρίσι, δικαίωσε εν μέρει τα λεγόμενα του, καθώς  απομένει είναι να επιτευχθεί το restart της «τουριστικής βιομηχανίας»…

Με 16 αεροσκάφη στον στόλο της (σ.σ. 6 Airbus A320neo, συν 5 ATR 72-500 και 5 ATR 42-500, 18% και 14 πιο «πράσινα» από τον ανταγωνισμό όπως αναφέρονται οι δυο τελευταίες κατηγορίες) η κρητική SKY Express έχει καταφέρει να μπει «σφήνα» στους «μεγάλους» των αερομεταφορών, βραβευμένη ως «η ταχύτερα αναπτυσσόμενη αεροπορική εταιρεία στην Ελλάδα σήμερα».

Με 35+8 προορισμούς σε Ελλάδα και εξωτερικό «ανοίγει τα φτερά της» και πάλι, σε καιρούς που αν και ο ανταγωνισμός μεγαλώνει, ο κλάδος έχει ανάγκη τις μικρές, περιφερειακές αεροπορικές.

Βέβαια, δεν άντεξαν όλες. Αρκετές «βυθίστηκαν». Παραδείγματα, η Astra Airlines και η Sky Greece Airlines…

Αντιθέτως, η SKY Express ενισχύει τον ρόλο των regional αεροπορικών και ήδη από τοπική «δύναμη» έχει αναχθεί σε …διεθνή, με πτήσεις σε ευρωπαϊκές πόλεις κομβικής σημασίας, όπως οι Βρυξέλλες, η Λάρνακα και πλέον το Παρίσι.

Τα 6 Airbus που παρελήφθηκαν τέλη Νοεμβρίου – αρχές Δεκεμβρίου ήταν μάλιστα η πρώτη παραγγελία του 2020 για την Airbus.

Η «επιθετική πολιτική» του Γιάννη Γρύλου φέρνει περισσότερα δρομολόγια και προσδοκίες για ένα μεγαλύτερο επιβατικό κοινό – όσο θα προχωρούν οι εμβολιασμοί και θα απελευθερώνονται οι μετακινήσεις, αρκεί, και να κερδίσει και ο ελληνικός τουρισμός το φετινό στοίχημα…

Ο Mr Sky Express απέκτησε τον απόλυτο έλεγχο της αεροπορικής εταιρίας, μετά τη ρήξη του με τους συνιδρυτές της Mιλτ. Tσαγκαράκη και Γ. Mαυραντωνάκη, αλλά οι επιχειρηματικές του δραστηριότητες ούτε ξεκίνησαν, ούτε και σταματούν σε αυτήν.

Από το 2000 θεωρείται ισχυρός «παίκτης» στην επίγειας εξυπηρέτησης αεροπορικών εταιρειών στην Ελλάδα και 43 χώρες με την Swissport Hellas (που προ τριετίας εξαγόρασε τη Skyserv/πρώην Olympic Handling από την MIG) και ο όμιλος του (IOGRΟ επεκτείνεται από τις αερογραμμές και τον τουρισμό (απέκτησε πρόσφατα το ξενοδοχείο Aktia Lounge Hotel and Spa, έναντι 18,1 εκ. ευρώ), μέχρι τα logistics, τις AΠE και το λιανεμπόριο, ενώ, εκδήλωσε ενδιαφέρον για την Μαρίνα Αλίμου που την έχασε από την Ελλάκτωρ όπως σε ανύποπτη στιγμή για την είσοδο του στην ακτοπλοΐα και τώρα για το λιμάνι Ηρακλείου!

 

 

Κοινοποίηση: