Η «χρυσή ρακέτα» του Στεφάνου Τσιτσιπά δεν φέρνει μόνο την μια αγωνιστική επιτυχία πίσω από την άλλη στα κορτ του πλανήτη, αλλά «γράφει» ταυτόχρονα και …κέρδη πολλών εκατομμυρίων δολαρίων.

Ο «μετρητής» για τον Έλληνα πρωταθλητή του τένις έχει φθάσει ως αυτή την στιγμή –μέσα σε 4 χρόνια καριέρας- στα 12.144.548 $ μόνο από τα Prize Money, σύμφωνα με το επίσημο site του ανδρικού επαγγελματικού τένις  www.atptour.com (AtpTour). Χωρίς να υπολογίζονται, δηλαδή, τα εμπορικά έσοδα του από τα ατομικά του deals με τους χορηγούς του και τις διαφημίσεις! Αυτό, επειδή «κυκλοφορούν»διάφορα ποσά…

Μετά από την συμμετοχή του στον ημιτελικό του γαλλικού τουρνουά Roland Garros όπου ηττήθηκε από το «νο 1» της παγκόσμιας κατάταξης, τον Σέρβο Νόβακ Τζόκοβιτς, ο Τσιτσιπάς πρόσθεσε στον λογαριασμό του άλλα 425.000 ευρώ, ενώ, μέσα στο 2020 εμφανίζεται να έχει φθάσει, φέτος, στα 2.115.500 ευρώ και φυσικά συνεχίζει ακάθεκτος…

Όπως λέει ο ίδιος, στο βασικό μότο της επίσημης ιστοσελίδας του: «Don’t wait for opportunity, create it.». Η, ελληνικά: «Μην περιμένεις για μια ευκαιρία, δημιούργησε την».

Με βάση την φιλοσοφία που τον διέπει ως άνθρωπο και αθλητή, λοιπόν, μόλις στα 22 του χρόνια, ο σούπερ σταρ έχει όλο τον χρόνο μπροστά του, για να «δημιουργήσει» πολλές «ευκαιρίες» για να κατακτήσει σε ακόμα μεγαλύτερο βαθμό «την δόξα και το χρήμα».

ΑΠΟ ΤΗΝ ROLEX ΣΤΗΝ …ΜΕΛΙΣΣΑ

Οι χορηγοί τον «κυνηγούν» και ήδη στο portfolio του φιγουράρουν εκτός από τις δυο εταιρίες-«κολοσσούς» των αθλητικών ειδών που τον ντύνουν και του «δίνουν» ρακέτες, τις Adidas και Wilson, η μεγάλη ελβετική ωρολογοποιία Rolex και ο Βρετανό-ολλανδικός «γίγαντας» της Unilever με το αποσμητικό Rexona. Το ίδιο και οι …διαφημιζόμενοι, με πιο πρόσφατο παράδειγμα την παρουσία του Τσιτσιπά στο τηλεοπτικό σποτ της κορυφαίας ελληνικής βιομηχανίας ζυμαρικών Μέλισσα, με την οικογένεια του!

Ο Έλληνας «Μπιορν Μπόργκ» κατάφερε να «σκαρφαλώσει» στο «νο 5» του κόσμου και όσο θα αποχωρούν σταδιακά οι μεγαλύτεροι του σε ηλικία από τα κορτς (από όσους προηγούνται στο ranking,  ο Νόβακ Τσόκοβιτς είναι 33 στα 34, ο Ραφαέλ Ναδάλ 34 στα 35, ο Ρότζερ Φέντερερ 39 και μόνο Ντομινίκ Τιέμ 27), τόσο θα ανοίγει για εκείνον ο δρόμος προς την κορυφή.

Τα νέα deals για χορηγίες και διαφημίσεις θεωρούνται θέμα …χρόνου για τον Τσιτσιπά και όσο για τα χρηματικά έπαθλα σαφή εικόνα προσφέρουν για τις οικονομικές προοπτικές του τα στοιχεία του Atp Tour: ο Τζόκοβιτς (νο 1) έχει κερδίσει συνολικά 145.147.979 $, ο Ναδάλ (νο2 ) 122.905.214 $, ο Τιέμ (νο 3) 27.247.047 $ και ο Φέντερερ (νο 4) 129.946.683 $.

Όσο για τους χορηγούς; Αν αναλογισθεί κανείς ότι ο γερό-Φέντερερ είναι το «νο1» σε ετήσια εισοδήματα στην λίστα Forbes των αθλητών για το 2020 (πάνω από Ρονάλντο, Μέσι, Λεμπρόν Τζέιμς κ.τ.λ.), με …106,3 εκατ.$, εκ των οποίων τα 100 εκατ.$ από εμπορικά deals, αντιλαμβάνεται το μέγεθος του «θησαυρού» που περιμένει και τον Τσιτσιπά!…

THE OBJECTIVE.GR

 

 

Κοινοποίηση: