Τώρα που λόγω του «ποδοσφαιρικού lockdown» στις εξέδρες των γηπέδων πέφτει ακόμα μεγαλύτερο «βάρος» στα έσοδα των ομάδων από τα τηλεοπτικά τους συμβόλαια, η «πειρατεία» μπαίνει για έναν επιπλέον λόγο σε «πρώτο πλάνο».

Ερευνά απέδειξε μείωση κατά 64% στους καταναλωτές της Μαλαισίας οι οποίοι έχουν πρόσβαση σε «πειρατικές» ιστοσελίδες τους τελευταίους 12 μήνες και άρα στερούν πολύτιμα έσοδα από την παγκόσμια «αθλητική βιομηχανία».

Απόρροια των δράσεων του τοπικού Υπουργείου Εσωτερικού Εμπορίου και Καταναλωτών, κι ενώ η παραβατικότητα έφθανε στο 22%!

* Ο Melcior Soler, παγκόσμιος διευθυντής οπτικοακουστικών μέσων στη LaLiga  χαιρέτησε με ικανοποίηση τις ανακοινώσεις για την «διαδικτυακή πειρατεία» στην Μαλαισία, όπου «εδρεύουν» διάφορες …περίεργες πλατφόρμες και διαβεβαίωσε ότι οι Ισπανοί θα εξακολουθήσουν να «πολεμούν» σθεναρά την μάστιγα.

Νωρίτερα αυτό το μήνα και η Αγγλική Premier League ξεκίνησε την πρώτη της εκστρατεία κατά της τηλεοπτικής «πειρατείας» στη Μαλαισία, το Χονγκ Κονγκ και την Ινδονησία. Αυτό αφορά, τον αποκλεισμό παράνομων εφαρμογών και ιστότοπων…

* Ένα μεγάλο ποσοστό των ερωτηθέντων της σχετικής έρευνας απάντησε ότι έχει εγγραφεί πλέον σε νόμιμες επί πληρωμή υπηρεσίες μετάδοσης αγώνων και ανέφερε 3 κυρίως ανησυχίες του για τις αρνητικές συνέπειες της τηλεοπτικής «πειρατείας»: την χρηματοδότηση εγκληματικών ομάδων, την απώλεια θέσεων εργασίας στην δημιουργική βιομηχανία και τους κινδύνους από την πιθανή εγκατάσταση παράνομου λογισμικού στις συσκευές τους.

* Αναρωτιέται κανείς, έπρεπε να ξεσπάσει η πανδημία του COVID-19 σε όλο τον πλανήτη και να «κλείσουν» οι κερκίδες στους φιλάθλους για να αντιμετωπισθεί πιο δυναμικά το χρόνιο αυτό πρόβλημα της διεθνούς ποδοσφαιρικής αγοράς; Κάλιο αργά, παρά ποτέ λέει μια σοφή παροιμία…

 

 

Κοινοποίηση: