Στην «μετά κορωνοϊό εποχή» θα δούμε, πιθανόν, πιο προσιτές σε επίπεδο τιμών προς τον μέσο φίλαθλο στρατηγικές τιμολόγησης των εισιτηρίων, εκτιμούν ειδικοί επί των οικονομικών του ποδοσφαίρου αναλυτές, όπως  ο Simon Oliveira, Founder & Managing Director της KIN Partners.

Μπροστά στα …άδεια, εντελώς, γήπεδα σαφώς είναι προτιμότερα τα μισογεμάτα και ο στόχος της προσέλκυσης θεατών μπαίνει σε προτεραιότητα για τις ομάδες, ενόψει της επόμενης σεζόν κι ανάλογα πάντα με τα μέτρα που λαμβάνονται –ή θα ληφθούν- σε κάθε χώρα.

* Τι θα ισχύσει στην ελληνική Super League 1 όσο θα προχωράει η νέα χρονιά, ουδείς γνωρίζει. Στα play off-play out, πάντως, δεν πουλήθηκε …μισό εισιτήριο, παρά τις πιέσεις των ΠΑΕ για μια πληρότητα, έστω 20%-30% στις κερκίδες. Οι μέχρι τώρα απώλειες δεν ήταν μικρές για κανένα πρωτάθλημα. Στην Ελλάδα η όποια συζήτηση των ομάδων με την κυβέρνηση αφορά τα παιχνίδια από την 3η αγωνιστική και μετά…

Η Deloitte, ήδη, εκτιμά ότι οι σύλλογοι της Premier League έχασαν 1,1 δισ. ευρώ στα έσοδά του 2019-20, κυρίως από τηλεοπτικά δικαιώματα και τις εισπράξεις της ημέρας του αγώνα! Φέτος;

*Πόσα χρήματα μπορεί να χάσει μια μεγάλη ελληνική ομάδα μπάσκετ από τις εισπράξεων των εισιτηρίων τα οποία πουλά στην έδρα της – σε αγώνες πρωταθλήματος και Euroleague- όπως ο Παναθηναϊκός;

Το …άδειο –λόγω της πανδημίας του COVID 19- ΟΑΚΑ φέρεται να κοστολογείται ανά σεζόν για την Αθηναϊκή ΚΑΕ ένα ποσό κοντά στα 4 εκατ. ευρώ, σύμφωνα με τους ειδικούς της μπασκετικής αγοράς, συνυπολογιζομένων των όποιων επιπτώσεων και σε επίπεδο χορηγών.

* Πόσο μάλλον δε, από την στιγμή που το …έμμεσο lockdown θα διαρκέσει, ουσιαστικά, από τον περασμένο Μάρτιο (κατά την πρόωρη και οριστική, όπως αποδείχθηκε, διακοπή της αγωνιστικής δράσης), ως τον προσεχή Οκτώβριο (όταν θα ξαναγίνει το τζάμπολ) και τούτη την ώρα κανείς δεν γνωρίζει αν και πόσοι φίλαθλοι θα επιτραπούν στα ματς της νέας σεζόν στα δυο δημοφιλέστερα ομαδικά αθλήματα…

* Στο ποδόσφαιρο, σε ευρωπαϊκό επίπεδο; Αν ξεκινήσουμε από τα σούπερ ματς του Champions League, μια μεγάλη ελληνική ομάδα κινδυνεύει να δει να γίνονται «καπνός» ακόμα και ποσά από …900.000 ως 1,5 εκατ. ευρώ μόνο μια αναμέτρηση, αν αυτή διεξαχθεί «κεκλεισμένων των θυρών», ανάλογα με το όνομα του αντιπάλου της.

* Στο ποδοσφαιρικό πρωτάθλημα, από τον ισολογισμό του (5ου εμπορικά, πίσω από Ολυμπιακό, ΠΑΟΚ, ΑΕΚ, Άρη στην φετινή regular season της Super League 1) Παναθηναϊκού για παράδειγμα, σε μια …ολόκληρη χρονιά προκύπτει ότι μπαίνουν στα ταμεία της ΠΑΕ 1,5-1,6 εκατ. ευρώ από εισιτήρια. Άρα, αναλογικά μεγαλύτερες θεωρούνται αυτές των υπολοίπων εκ των «Big 5», ως και υπερδιπλάσιες…

* Νέους τρόπους «άμυνας» κατά του COVID-19 «εφευρίσκουν» οι διάφορες αθλητικές ομοσπονδίες. Η …λύση-έκπληξη ήρθε από το Αγγλικό και Ουαλικό Συμβούλιο Κρίκετ

(ECB), το οποίο χρησιμοποίησε μια τεχνολογία εντοπισμού bluetooth -που αναπτύχθηκε αρχικά για την παρακολούθηση της θέσης των εργαζομένων στις εξέδρες πετρελαίου και στα υπεράκτια αιολικά πάρκα- για να διατηρεί τους παίκτες, τους αξιωματούχους και το επιχειρησιακό προσωπικό ασφαλείς κατά τη διάρκεια των test series του καλοκαιριού μεταξύ Αγγλίας και Δυτικών Ινδιών.

Ενδεικτικά, στο Ηνωμένο Βασίλειο απαγορεύεται η συγκέντρωση περισσότερων από 30 ατόμων σε έναν χώρο. Όσο αυξάνονται οι ανάγκες για την προστασία της δημόσιας υγείας σε όλες τις χώρες – κι επιστρατεύονται νέες μέθοδοι γι’ αυτόν τον σκοπό, κάποιες εταιρίες «τρίβουν τα χέρια» τους…

THE OBJECTIVE.GR

Κοινοποίηση: