Οι VIP αερομεταφορές αποκτούν (και στην Ελλάδα) ένα πολύ ισχυρό επιπλέον πλεονέκτημα σε εποχές που η πανδημία του COVID-19 προτάσσει την προστασία της υγείας των επιβατών.

Κι όσοι διαθέτουν την οικονομική ευχέρεια να ανταποκριθούν στο κόστος μιας ιδιωτικής –«αποστειρωμένης»- πτήσης, απολαμβάνουν τα πιο safe ταξίδια, σε προορισμούς εντός Ελλάδας ή κοντινούς σε γείτονες χώρες. Είτε αυτά αφορούν επαγγελματικούς λόγους, είτε γίνονται για αναψυχή…

Γιατί, η μετάβαση από τον έναν τόπο στον άλλο με την χρήση ενός ελικοπτέρου (ή ιδιωτικού τζετ) πέρα από ταχύτητα, ευελιξία κι άνεση, αναμφίβολα εξασφαλίζει και την υγειονομική ασφάλεια, που δεν θα μπορούσε να προσφέρει σε κάποιον ένα αεροπορικό δρομολόγιο της γραμμής, ανάμεσα σε δεκάδες άλλους επιβάτες.

Ο κλάδος των VIP υπηρεσιών και δη αυτός των ελικοπτέρων- «αεροταξί» αναπτύσσεται με ολοένα πιο ραγδαίους ρυθμούς και δεν θεωρείται τυχαίο ότι εμφανίζονται νέοι «παίκτες» στην ελληνική αγορά, με τελευταίο παράδειγμα την Air Power του Γιάννη Εξαδάκτυλου, ενός ιδιαίτερα έμπειρου ιδιώτη πιλότου ελικοπτέρων (και εν ενεργεία εργολάβου δημόσιων και ιδιωτικών έργων, με δυο εταιρείες, τη Λατοδομική και την Γενική Τεχνική Άνδρου)…

Έτσι, μέσα σε μια περίπου 10ετία, οι εταιρίες ναύλωσης ελικοπτέρων στην ελληνική αγορά τριπλασιάσθηκαν σε αριθμό (από 3 μαζί με την «παλιά» Ολυμπιακή, σε 9 σήμερα), μαζί με όσες ξένες δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα μέσω παραρτημάτων τους, ανεβάζοντας κατακόρυφα τον πήχη του ανταγωνισμού.

Το θετικό είναι ότι υπάρχει δουλειά για όλες, αν αναλογισθεί κανείς ότι οι ώρες πτήσης με ναυλωμένο ελικόπτερο από πενταπλασιάσθηκαν στο ίδιο χρονικό διάστημα, από 1.000. σε 5.000 και δεν θα αργήσουν, όπως υποστηρίζουν άνθρωποι της αγοράς των αερομεταφορών, να φθάσουν και τις 10.000!

 ΑΘΗΝΑ-ΜΥΚΟΝΟΣ, ΜΕ 4.000 ΕΥΡΩ

Πόσο κοστίζει μια τέτοια πτήση;

Εντελώς, ενδεικτικά, μια πτήση Αθήνα-Μύκονος, κοστίζει συνολικά 4.000 ευρώ, αλλά υπάρχει πάντα η επιλογή να αναρτηθεί η διαδρομή της επιστροφής ως empty leg στην πολύ δημοφιλή πλατφόρμα www.greekairtaxinetwork.com η οποία διαχειρίζεται εμπορικά τον στόλο της Air Power και να ενοικιάσει κανείς θέση στο ελικόπτερο με χαμηλότερο κόστος, είτε να προχωρήσει σε ναύλωση του.

Ποιοι ζητούν ελικόπτερα για τις μετακινήσεις τους;

Ο high income τουρισμός αποτελεί ένα ξεχωριστό πελατολόγιο για τις VIP υπηρεσίες στις αερομεταφορές. Ελικόπτερα για τις μετακινήσεις τους ή για την από αέρος ξενάγηση τους (π.χ. πάνω από μνημεία ή ιστορικές περιοχές της χώρας) δεν χρησιμοποιούν, όμως, μόνο οι τουρίστες, αλλά και σημαντικοί επιχειρηματίες για να μεταβούν σε τόπους συναντήσεων, εμπορικοί αντιπρόσωποι, μεσίτες, υπεύθυνοι κατασκευαστικών και τεχνικών εταιριών για να επιθεωρήσουν έργα κ.α. και βέβαια το μεταφορικό αντικείμενο επεκτείνεται σε 12μηνη βάση, όχι μόνο τους 3 μήνες του καλοκαιριού.

Όσο για την Air Power, που ξεκίνησε φέτος με 2 ελικόπτερα, ένα ιδιόκτητο Robinson και ένα ενοικιασμένο για μόνιμη συνεργασία Augusta 109 (με δυνατότητα μεταφοράς 6 ή 7 ατόμων με τις αποσκευές τους), το σχέδιο της είναι να δημιουργήσει έναν στόλο με περισσότερα από 6 ή 7 ελικόπτερα σε μια 5ετία!

 

 

Κοινοποίηση: