Το ένα φέρνει το άλλο στην υπόθεση των νέων ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα. Στην προκειμένη περίπτωση, τα υδροπλάνα αποτελούν κατά έναν τρόπο «προάγγελο» των …εναέριων τρένων.    

Τι ακριβώς σημαίνει αυτό; Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του «The Objective.gr», οι κινέζοι επενδυτές –«συμπαίκτες» της Hellenic Seaplanes-  που συμμετέχουν ως συγχρηματοδότες στο σχέδιο των 250 εκατ. ευρώ για την αγορά 20 αμφίβιων αεροσκαφών και την ανάπτυξη δεκάδων υδατοδρομίων στην χώρα, συμπεριλαμβανομένου του Μητροπολιτικού της Ελευσίνας, δεν σκοπεύουν να «σταματήσουν» μόνο εκεί.

Στην μελέτη για την κατασκευή του πρώτου ελληνικού Mητροπολιτικού Yδατοδρομίου έχουν προβλεφθεί επιπλέον η δημιουργία μαρίνας, όπως και η υπέργεια σιδηροδρομική σύνδεση του κτιρίου.  Οι κινέζοι ενδιαφέρονται, δηλαδή, και για την παράλληλη εγκατάσταση και λειτουργία δικτύου εναέριων τρένων στην πατρίδα μας!

Δυο projects ικανά να προσφέρουν «πνοή» και να μεταμορφώσουν όχι μόνο την Eλευσίνα (και τις περιοχές προς Πειραιά) στα πλαίσια της επιλογής της ως πολιτιστικής πρωτεύσας της Eυρώπης για το 2021, αλλά και να βάλουν σε άλλη «διάσταση» ολόκληρο τον μεταφορικό κλάδο στην Eλλάδα.

Στο παρελθόν, είχε γίνει μεγάλη συζήτηση για τα εναέρια τρένα, π.χ. με το Monorail του Πειραιά, ή  αργότερα για κάτι ανάλογο στην Κρήτη, χωρίς ποτέ να υλοποιηθεί το πλάνο στην Ελλάδα της …ανίκητης γραφειοκρατίας.

Για το μεγαλύτερο λιμάνι της Ελλάδας, το project για τον εναέριο ελαφρύ σιδηρόδρομο (που θα το διέτρεχε περιμετρικά, θα συνέδεε τις προβλήτες του και θα διευκόλυνε την μετακίνηση επιβατών από τους σταθμούς του Προαστιακού και του Ηλεκτρικού έως τον χώρο για τα κρουαζιερόπλοια), δυστυχώς έμεινε «στα χαρτιά» μετά από μια 10ετία αναβολών κι ενώ είχε αρχικά περιληφθεί στην λίστα με τα «Ολυμπιακά έργα»…  

Κοινοποίηση: