«Ερχόμαστε στην Ελλάδα για να μείνουμε. Με την πρώτη ευκαιρία θα ξεκινήσουμε τις εμπορικές συναλλαγές μας. Λόγω της κατάστασης που επικρατεί, αποφασίσαμε να αναβάλουμε τις επενδύσεις μας για το 2021…».

Σε εποχές που η τεχνολογία διευκολύνει την επικοινωνία σε όλα τα μήκη και πλάτη του πλανήτη, ο Ελληνομεξικάνος πολυεκατομμυριούχος επιχειρηματίας Ρικάρντο Φαρίας Νικολόπουλος στέλνει το δικό του «μήνυμα» από τις ΗΠΑ, μέσω του «THE OBJECTIVE.GR».¤

Η αρχική πρόθεση του ομογενή businessman ήταν να επενδύσει, σε πρώτη φάση, ένα ποσό «…κοντά στα 100 εκατ. ευρώ», όπως ο ίδιος μας έχει αποκαλύψει, με «αιχμή του δόρατος» το project της κατασκευής ενός εκτεταμένου δικτύου υδατοδρομίων και της έναρξης των πτήσεων υδροπλάνων στην χώρα, το οποίο γενικά εμφανίζει νέες καθυστερήσεις (στο Ιόνιο, ήδη, αναβάλλονται για το 2021).

Ίδρυσε 3 εταιρίες με το πρόθεμα Eagle (Seaplanes, Seaports και Seaplanes Cargo), ενοικίασε χώρο στο διεθνές αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος» και παρήγγειλε τα πρώτα του υδροπλάνα, αλλά…

«Όπως θα αντιλαμβάνεστε κι εσείς, η αβεβαιότητα θεωρείται επικίνδυνη για την λειτουργία μιας επιχείρησης. Εμείς, δουλεύουμε ακόμα πάνω στο πλάνο μας, την χορήγηση των απαραίτητων αδειών, την οργάνωση του επιχειρησιακού μας προγράμματος και παρακολουθούμε στενά την προσπάθεια ανάπτυξης υδατοδρομίων στην Ελλάδα. Όλα κινούνται, όμως, πολύ αργά και είναι κατανοητό ότι ελληνική κυβέρνηση έχει, τώρα, άλλες επείγουσες προτεραιότητες…», δηλώνει ο κ.Νικολόπουλος.

Αποκαλεί «fake news» τα διάφορα σενάρια περί αποχώρησης των εταιριών του από την ελληνική αγορά και αποδίδει το προσωρινό «stop» της υλοποίησης των επιχειρηματικών σχεδίων του στο ξέσπασμα της επιδημίας του κορωναϊού και την συνοριακή κρίση, που σε συνδυασμό με τους αργούς ρυθμούς σε επίπεδο νομοθεσίας και θέσπισης ενός πλήρους «πλέγματος» κανονισμών για τη ανάπτυξη ενός βιώσιμου δικτύου υδατοδρομίων (αν και υπήρξε σημαντική πρόοδος τους προηγούμενους μήνες) έφεραν «πίσω» πολλά πράγματα…

Παρόλα αυτά, ο Ρικάρντο Φαρίας Νικολόπουλος δεν χάνει την αισιοδοξία του, ούτε την υπομονή του: «Θα επαναλάβω: Ήρθαμε στην Ελλάδα για να μείνουμε και όχι να τρέξουμε μακριά με το …πρώτο πρόβλημα. Αυτό δεν  ότι δεν θα είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί στο ξεκίνημα μιας νέας εταιρείας, σε μια νέα αγορά. Θα χρειαστεί χρόνος, αλλά είναι πολλά υποσχόμενη. Η Ελλάδα, πιστεύω, θα αποτελέσει μία από τις σημαντικότερες αγορές εναλλακτικών αεροπορικών υπηρεσιών!»

AIR BUSINESS, ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΜΟΔΑ

Ο τουρισμός συμπεριλαμβάνεται στα γενικότερα πλάνα της οικογένειας του, αν και ο ίδιος πρωταγωνιστεί στις διεθνείς air business, με έδρα τις ΗΠΑ και το Μεξικό.

Είναι ιδιοκτήτης αεροπορικής με ολιγοθέσια αεροπλάνα, επενδύσεις στην κατασκευή  αεροδρομίων και εγκαταστάσεων (cargo  dual customs facilities), με πλούσια δραστηριότητα στις μεταφορές επιβατών-φορτίων και ισχυρή παρουσία στο εμπόριο πετρελαίου και την τροφοδοσία καυσίμων (αεροσκάφη, πλοία, βενζινάδικα).

O ένας του γιος, Aντόνιο, «έκλεισε» μεγάλη έκταση στο νησί της Πάτμου για την ανέγερση πολυτελούς 5άστερου ξενοδοχείου (με 26 σουίτες, spa, κήπο μπαχαρικών κ.α.) που θα απευθύνεται στον high income τουρισμό. O προϋπολογισμός του θα είναι 16-20 εκατ., με πρότυπο παρόμοια hotels, τα οποία υπάρχουν σε Kαλιφόρνια, Mαϊάμι, Mεξικό, Eλβετία κ.α.

H κόρη του, διατηρούσε μπουτίκ στο Xίλτον και παραμένει στις fashion business, με την Anneta Farias Collections (γυναικεία ένδυση) και σημεία πώλησης σε Attica, Duty Free κ.α.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Κοινοποίηση: